Κομνάς Γιώργος

gck.jpg

– ΜΟΥΣΙΚΟΣ –

Γεννήθηκα το 1968 στη Νίκαια. Σπούδασα Δημοσιογραφία, με την οποία ασχολήθηκα και ως συντάκτης εφημερίδων μέχρι το 1994. Παράλληλα εργαζόμουν και ως ραδιοφωνικός παραγωγός.Η μεγάλη μου αγάπη ωστόσο, η μουσική είναι αυτή που μονοπωλούσε το ενδιαφέρον μου, απο τα παιδικά μου κιόλας χρόνια.Στην αρχή ως μέλος διάφορων μουσικών σχημάτων με πολλές live εμφανίσεις, αργότερα με τη σύνθεση μουσικής, κυρίως για θέατρο. Χρωστάω πολλά σε όλους τους φίλους που «τζαμάραμε» μαζί, στη σύντροφο τής ζωής μου Δήμητρα και στην Μαρία, την κόρη μου, που πρόσφατα μπήκε στη ζωή μου και αποτελεί ανεξάντλητη πηγή εμπνεύσεως…

Από το 1996 συνεργάζομαι με το Ιωνικό Θέατρο, επενδύοντας μουσικά, πολλές από τις παραστάσεις τού θιάσου…

 

http://komnas.hitart.com

Σχολιάστε

