Οι περιπέτειες της «Οντισιόν» συνεχίζονται !

ontision-asimina ceb5cf87cebfcf86cebfcebdcf84ceb9cf83ceb9cebfcebdcurves

Συνέχεια στα απίστευτα με το συγκεκριμένο έργο μου…. Μετά την επιτυχία του 2009 με το Ιωνικό Θέατρο σαν εναρκτήρια παράσταση του Γκαράζ του Δήμου Κορυδαλλού, τη κλοπή του το 2010 δύο φορές και το 2014 μία, τους δικηγόρους, τις συνεντεύξεις διασήμων ως «το καλύτερο έργο της χρονιάς», τα εξώδικα, τις καταγγελίες κλπ, αποφάσισα επιτέλους να το κυκλοφορήσω σε βιβλίο, πράγμα που έκανα με τις εκδόσεις Λεξίτυπον το Μάρτιο του 15, μιας και ανέβαινε στη σκηνή με τη Θεατρική Ομάδα Έφεσος. Μερικούς μήνες μετά, ιδού και δεύτερο θεατρικό έργο με τον ίδιο τίτλο !!!

Η συγγραφέας μου εξήγησε πως πρόκειται περί σύμπτωσης, όμως το θέμα να κυκλοφορούν 2 θεατρικά ελληνικά έργα με τον ίδιο ακριβώς τίτλο, δεν είναι νομίζω και το καλύτερο !

Απευθύνθηκα στην Εθνική Βιβλιοθήκη, στο τμήμα ISBN. Η πρώτη κυρία ήταν…αφοπλιστική : «Και φυσικά επιτρέπεται !» μου λέει. «Δηλαδή πόσα βιβλία κυκλοφορούν με το τίτλο Κοκκινοσκουφίτσα; Είναι παράνομα;»…. «Μα η Κοκκινοσκουφίτσα δεν είναι θεατρικό έργο ! Είναι παραμύθι»… Σιωπή. «Να μιλήσετε με την Προϊσταμένη»

Η Προϊσταμένη, -μια ευγενέστατη κυρία- μου εξήγησε πως δεν είχε υπ’ όψιν της κάτι παρόμοιο. Την παρέπεμψα στο άρθρο 29 του Νόμου 2121/1993 περί αθέμητου ανταγωνισμού. Φυσικά μου έδωσε δίκιο και μου υποσχέθηκε να το αναφέρει στους ανώτερους.

Σαν λύση για το μέλλον, της είπα πως αν κατά τη διάρκεια της αίτησης για νέο ISBN δε σου επιτρεπεται να συνεχίσεις γιατί υπάρχει ήδη ο τίτλος (κάτι σα το username) δε θα γινόταν κανένα πρόβλημα !… Με ευχαρίστησε για τη συμβουλή, αλλά δεν μου είπε τί να κάνω με το δυστυχισμένο έργο μου, που άγεται και φέρεται εδώ και χρόνια και προσπαθώ να το προστατέψω.

Έτσι τηλεφώνησα στον Εκδοτικό Οίκο……… Ανέφερα τι συμβαίνει και πήρα την εξής απάντηση : «Τώρα το έχουμε εκδόσει. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε ! Θέλετε κάτι άλλο; »

Μάλιστα !…. Σε μια χώρα που κατάντησε μπάτε σκύλοι αλέστε, ένα ασήμαντο βιβλιαράκι είναι φυσικά ένα ασήμαντο γεγονός !….  Οι έλεγχοι;… Η προστασία των δικαιωμάτων;… Αυτή η περίφημη «Εταιρία Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων»;;;;…… Τεράστιο κεφάλαιο αυτό το τελευταίο…. Θα επανέλθω !….

Προς το παρόν δουλεύω τα δυο επόμενα πρωτότυπα θεατρικά μου έργα με τους τίτλους «Λεωφορείο ο Πόθος» και «Ο ματωμένος γάμος». Τι είπατε; Υπάρχουν ήδη σα τίτλοι; Και τι έγινε μωρέ; Στην Ελλάδα ζούμε !

Αντώνης Παπαδόπουλος

Σχολιάστε

