Αντώνης Χρυσός

Τον Αντώνη τον γνώρισα το Δεκέμβριο του 1990, όταν ήμουν ναύτης στο «Λήμνος» κι εκείνος σηματορός. Σε 2 μήνες από τότε, το πλοίο θα έφευγε για τον πόλεμο στο Κόλπο, ο Αντώνης ήδη είχε πάει μια φορά, και προσπαθούσε να με ηρεμήσει και να μου πει πως δεν ήταν τίποτε το επικίνδυνο. Εγώ μισώ το πόλεμο κι ειδικά όταν πρόκειται για ξένο πόλεμο που δε με αφορά.

Ο Αντώνης ήταν ερισιτέχνης ηθοποιός κι έτσι, επειδή εκείνη την εποχή γεννιόταν και το Ιωνικό Θέατρο, έπαιξε το ρόλο του «φωτογράφου» στο «Σαν μέσα από ένα παράθυρο» στη Μάνδρα Αττικής και επίσης εμφανίστηκε και στη πρώτη παράστασή μας, στη «Φαίδρα»

Ο Αντώνης ήταν ένας gentleman. Κυριολεκτικά όμως. Είχε ένα αέρα τελείως δικό του, είχε αριστοκρατικούς τρόπους, είχε χιούμορ, είχε ταλέντο, ήταν όμορφος κι είχε πολλές πολλές κατακτήσεις.

Μετά τις παραστάσεις, οι δουλειές μας έκαναν να απομακρυνθούμε. Το καλοκαίρι του 2000 ή του 2001, παίζαμε τη Σιπυλίνα στη Βούλα κι όταν τέλειωσε η παράσταση θυμάμαι έπινα ένα ποτήρι κρασί και μιλούσα στο κόσμο. Με πλησίασε μια κοπέλλα και μου είπε πως είναι η αδελφή του Αντώνη. Χάρηκα πάρα πολύ και τη ρώτησα επιτέλους που βρίσκεται. Και τότε η κοπέλλα με κοίταξε στα μάτια και μου είπε πως ο Αντώνης δε ζει πια.

Δεν θυμάμαι την αιτία του θανάτου του. Δεν είναι ο πρώτος φίλος από το «Λήμνος» που είχε αρρωστήσει. Θυμάμαι την αίσθηση της ζάλης και του κενού που ένοιωσα. Κι ακόμα το νοιώθω κάθε φορά που βλέπω φωτογραφίες σαν κι αυτή και θυμάμαι τον Αντώνη.

Και δυστυχώς, από κείνη τη μακρινή παράσταση, δεν είναι ο μόνος φίλος που έφυγε…

xrisos.jpg

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Αντώνης Χρυσός”

  1. Αγαπητέ συντάκτη, λυπήθηκα πολύ για το χαμό του συνάδελφου σηματωρού στη φρεγάτα! Ήμουν κι εγώ σηματωρός στην ίδια γέφυρα στις ίδιες βάρδιες. Θα ήθελα να επικοινωνήσουμε, διότι αυτό το υπονοούμενό σου για το χαμό διαφόρων συναδέλφων, μου προξενεί εντύπωση και θα ήθελα να μάθω περισσότερα.

Σχολιάστε

